Google Ads Markedsføring
Når vi snakker om Google Ads Markedsføring hos oss, så begynner det hele innenfra. Innenfra hos deg, kunden vår og den relasjon vi bygger i sammen. Vi vil først og fremst bli kjent med deg og dere som den unike bedriften dere er. Vårt team jobber tett på med alle våre relasjoner for å være sikker på at vi får det meste ut av hver eneste krone som blir brukt. Ikke minst at den blir brukt i riktig retning!
Hva er Google Ads Markedsføring?
Som vi alle vet var 2020 en hel og stor berg-og-dal-bane innenfor så og si alle bedrifter. Covid-19 skapte kaos og muligheter samtidig. Netthandelen forvokste seg i en ultrafart og ting begynte raskt å bli enda mer digitalt. Flere nettbutikker og netthandeltilbud vokste frem og nye metoder erstattet gamle. Mens Google jobbet på videre for å gjøre annonsering enda mer effektivt. En av de mest effektive metodene for å få sine butikker eller nettsider frem og forbi konkurrentenes, er PPC – Pay Per Click.
65% av kjøpsrettede søkeord er betalte klikk. 90% av internettbrukere ser Google Ads og det ligger flere statistikker bak. Statistikker som støtter Google Ads Markedsføring som en sikker kilde for nye kunder og besøkende. Google Ads Markedsføring er Google’s system som kalles søkeordsannonsering, og det er her vi hjelper deg å velge riktige ord. Det er ord som passer for deg og din bedrift og ikke minst, ditt nettsted.
Hvor ser DINE kunder Google Ads annonsene?
Du havner øverst og over de organiske ordene og noen ganger under på Google når kunder søker. Så finner de frem til ditt nettsted. Det handler om konkurranse. Hvor mange er det som betaler for søkeordene, og hvor mye betaler de og du for å få dem til å vises først.
Analyser og resultater
Hos BBMarketing.no liker vi å være åpne om hvordan vi jobber og derfor tilbyr vi oversiktlige resultater som forklarer fremgangen for nettstedet. Vi tilbyr også gode analyser hvor vi går gjennom en søkeordstrategi. Dette for å avklare hva som er best for deg og din bedrift. Her går vi gjennom søkeord som er utvalgt fra deres side og ord som kan være viktige fra en forbrukers ståsted. Det er meget viktig å få frem begge deler slik at man fanger opp «vanlige» fraser og ord som faktisk søkes på.
Er dere klar for å satse på Google Ads Markedsføring sammen med oss? Ta kontakt i dag!